سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم و سینما
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
آنکه اندیشناک پایان است، از فرو رفتن در آنچه نمی داند، باز ایستد و هرکه ندانسته به کاری بشتابد، خود را خوار کند [امام صادق علیه السلام]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 71067 بازدید
    - امروز: 3 بازدید
    - دیروز: 10 بازدید

  • درباره من
  • فیلم و سینما
    پوریا نوابی
    من در این دنیا فقط به خدا اعتقاد دارم و فقط به او اعتماد دارم و از نیمرو هایی که درست میکنم لذت میبرم و در این دنیا به هیچ چیز چز خدا اهمیت نمی دهم !!!

  • لوگوی وبلاگ
  • فیلم و سینما

  • دوستان من
  • پوست کلف

  • اشتراک
  •  

  • دسته بندی یادداشت ها
  • Movie[11] . بازیگر[11] . Cinema[10] . سینما[10] . فیلم[10] . Actors[7] . Actor[4] . Actors picture . Anthony Hopkins . نجات سرباز رایان . نیکلاس کیج . وودی آلن . film . hitler . Jack Nicholson . James Dean . پل نیومن . تام هنکس . جدید ترین گاف های تلویزیونی . جیمر دین . جک نیکلسون . درخواست عکس بازیگر . رابرت ردفورد . Nicolas Cage . Paul Newman . Robert Redford . TOM HANKS . Valkyrie . Woody Allen . آنتونی هاپکینز .

  • موسیقی وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? تازه ترین گاف های تلویزیونی
  • پوریا نوابی جمعه 87/9/29 ساعت 9:40 عصر
  • تازه ترین گاف های تلویزیونی 

     

     

    بار دیگر بیشترین حجم گاف ها و اتفاقات غیرمنتظره سیما در بخش خبر و برنامه های زنده خلاصه می شود.ضمن این که شبکه های تلویزیونی، دی ماه امسال بیشترین بدقولی را در خصوص پخش فیلم های سینمایی داشته اند.
    به گزارش ایسنا شبکه دو سیما پس از مرگ دو هنرمند فقید، بابک بیات و ناصر عبداللهی، بخش هایی از حضور این هنرمندان در برنامه "صندلی داغ" را تکرار کرد از بینندگان خواست برای آنان فاتحه بخوانند.
    عادل فردوسی پور در برنامه 90 که چهارم دی ماه به روی آنتن رفت، نام جواد نکونام را به اشتباه وحید هاشمیان اعلام کرد و به این ترتیب نام مهمان بعدی برنامه را نیز لو داد. شبکه های تلویزیونی در دی ماه 85، نسبت به پخش فیلم های سینمایی بدقولی هایی کردند بر این اساس فیلم هایی چون "ساعت ها"، "کودک را دعا کنید" و "همیشه مادر" یا به روی آنتن نرفت و یا در روز مقرر پخش نشد. شبکه سه سیما در حالی فیلم "چهار شگفت انگیز" را در شب چهارم دی ماه به جای سینمایی "ساعت ها" به روی آنتن برد که دو شخصیت اصلی در ابتدا خواهر و برادر معرفی شدند، اما در تمام قسمت های فیلم عنوان خواهر و برادری نبود و نامزد هم نمایش داده می شدند.
    گوینده "خبر 20" شبکه خبر پنج شنبه 7 دی ماه با اعلام خبری درباره  قاچاق دارو، وزیر بهداشت را به اشتباه وزیر کشور اعلام کرد. خبر 21 شبکه اول سیما در روز 5 دی ماه با ارایه گزارشی درباره سینمای مستند، نام محمد اصلانی را به اشتباه کامران شیردل اعلام کرد. این بخش خبری در حالی که گفت وگویی با این مستند ساز را به روی آنتن برد حتی در زیرنویس نیز به اشتباه وی را کامران شیردل معرفی کرد. برنامه معرفی برترین شبکه تهران که در روز عید غدیرخم به صورت زنده در 4 ساعت پخش شد در روز بعد به صورت خلاصه نیز تکرار شد. بخش خبری ساعت 22 شبکه سه سیما در حالی خبر حضور سارقان در پشت بام مدرسه را به اطلاع بینندگان تلویزیون رساند که از تصویر، یادداشت تفاهم وزیر امور خارجه کشورمان با کشور افغانستان بر روی این خبر استفاده شد. ویژه برنامه عید قربان شبکه سه سیما در روز نهم دی ماه، در حالی در فضای باز نصب شده بود که مهمانان و مجریان برنامه از شدت سرما حتی قادر به صحبت کردن نبودند و این لرز در صدایشان نیز مشهود بود.
    شبکه دو سیما نهم دی ماه فیلم سینمایی ابراهیم خلیل الله را پخش کرد و همزمان با آن شبکه سه سیما از عوامل این فیلم سینمایی دعوت کرده و بخش هایی از سینمایی ابراهیم خلیل الله را به روی آنتن برد. ویژه برنامه شبکه تهران که به مناسبت اعیاد غدیر و قربان بر روی آنتن رفت، چندین بار به علت کمبود وقت، اجرای زنده خوانندگان دعوت شده به این برنامه را نیمه کاره قطع کرد.
    مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر با تاخیر از شبکه دو سیما پخش شد. پیش از پخش این مراسم شبکه های تلویزیونی با استفاده از زیرنویس مخاطبان خود را به تماشای این برنامه دعوت کردند.
    برنامه کودک و نوجوان شبکه اول سیما در روز 13 دی ماه، همانند برنامه های رادیویی به بینندگان خود اعلام کرد که هم اینک تماشاگر برنامه  فلان هستند و البته نام آن را چند بار به صورت گرافیکی نمایش داد. برنامه طلوع ماه شبکه اول سیما در شب 12 دی ماه با پخش یک موسیقی آرشیوی بر روی معرفی کتاب های یکی از چهره های ماندگار، نام آهنگساز را گوشه نویس کرد.
    برنامه "فتیله، جمعه تعطیله"، در روز جمعه 22 دی ماه، در حالی برای مخاطبان کودک به روی آنتن رفت که مدام تبلیغات مواد خوراکی چون پفک که شعار تغذیه سالم - بدن سالم را نیز مدنظر قرار داده بودند، در میان این برنامه به چشم می خورد. شبکه سه سیما در روز 25 دی ماه، در قالب زیرنویس به تبلیغ مسابقه عاشورایی شبکه رادیویی تهران پرداخت. شبکه خبر ساعت 22، روز 23 دی ماه، جریان حضور رئیس سازمان صدا و سیما در جمع پژوهشگران را با عنوان خبر فوری و به صورت زیرنویس پخش کرد.
    شبکه چهار سیما، 29 دی ماه فیلمی از جوئل کوئن را در حالی به روی آنتن برد که در دوبله از این فیلم به عنوان "گذرگاه میلر" و در زیرنویس نقد فیلم از آن به عنوان "تقاطع میلر" یاد شد.



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Valkyrie نقد
    نیکلاس کیج . Nicolas Cage
    تازه ترین گاف های تلویزیونی
    آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
    درخواست عکس بازیگر
    تام هنکس . TOM HANKS
    جیمز دین . James Dean
    طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
    رابرت ردفورد . Robert Redford
    جک نیکلسون . Jack Nicholson
    پل نیومن . Paul newman
    عکس تمام بازیگران قدیمی

    Desigened By Parsiblog.com