سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم و سینما
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 71035 بازدید
    - امروز: 5 بازدید
    - دیروز: 3 بازدید

  • درباره من
  • فیلم و سینما
    پوریا نوابی
    من در این دنیا فقط به خدا اعتقاد دارم و فقط به او اعتماد دارم و از نیمرو هایی که درست میکنم لذت میبرم و در این دنیا به هیچ چیز چز خدا اهمیت نمی دهم !!!

  • لوگوی وبلاگ
  • فیلم و سینما

  • دوستان من
  • پوست کلف

  • اشتراک
  •  

  • دسته بندی یادداشت ها
  • Movie[11] . بازیگر[11] . Cinema[10] . سینما[10] . فیلم[10] . Actors[7] . Actor[4] . Actors picture . Anthony Hopkins . نجات سرباز رایان . نیکلاس کیج . وودی آلن . film . hitler . Jack Nicholson . James Dean . پل نیومن . تام هنکس . جدید ترین گاف های تلویزیونی . جیمر دین . جک نیکلسون . درخواست عکس بازیگر . رابرت ردفورد . Nicolas Cage . Paul Newman . Robert Redford . TOM HANKS . Valkyrie . Woody Allen . آنتونی هاپکینز .

  • موسیقی وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? رابرت ردفورد . Robert Redford
  • پوریا نوابی جمعه 87/8/17 ساعت 1:15 صبح
  • مثل اینکه عجله ای برای گرفتن سهمت نداری؟!

    رابرت ردفورد                Robert Redford 

    1937-

    سال های سال ، در فیلم ها و رمان ها می خواستند یک آدم خوش تیپ را مثال بزنند ، می نوشتند و می گفتند‏«رابرت ردفورد». از آن طرف ردفورد آدمی بود ظاهرا روشن فکر با هزار و یک دغدغه سیاسی و زیست محیطی . مجموع این چیز ها بود شاید که از ردفورد چهره ای ساخت که روی پرده همان قدر زیبا بود که غیر قابل نفوذ. هم تماشاگر را جذب میکند هم او را پس میزند. میتوانست آلن دلون سینمای آمریکا باشد و به این بسنده نکرد . ارزش اش را داشـت؟؟؟

    _________________________________________

    فیلم های مهم:(1.تعقیب 2.بوچ کسیدی و ساندانس کید 3.کاندیدا 4.الماس داغ 5.نیش 6.آن طور که بودیم 7.تمام مردان رئیس جمهور 8.طبیعی 9.دور از آفریقا 10.رودخانه ای از آن میان میگذرد 11.جاسوس بازی)

    _____________________________________

    خودش گفته است‏:(#به عنوان یک کارگردان خودم را به عنوان یک بازیگر دوست ندارم و به عنوان یک بازیگر خودم را به عنوان یک کارگردان دوست ندارم)

    _________________________________________

    در باره اش گفته اند:(#خوب خدا رو شکر که بالاخره عشق واقعی اش را پیدا کرد. اما حیف که نمی تواند با خودش ازدواج کند.«فرانک سیناترا»)

    _____________________________________

    این دیالوگ ها فراموشتان نمی شود:«فیلم نیش دیالوگ های آخر»

     هنری گندوف: مثل اینکه عجله ای برای گرفتن سهمت نداری؟

     جانی هوکر:‏نه گور باباش

    -------------------

    «بوچ کسیدی و ساندانس کید»

    طرف بازی ساندانس‏: مث اینکه می خوای همه رو ببری پسر.از وقتی ورق پخش کردی یه دست هم نباختی. راز موفقیتت چیه؟

    ساندانس کید: ( مکث میکند‏) دعا میخونم!

    -------------------

    (بوچ و ساندانس آن قدر از دست تعقیب کنندگان در رفته اند که دیگر طاقتشان طاق شده است.)

    بوچ: این طور که فهمیدم یا باید بجنگیم یا دستگیر شیم . اگه دستگیر بشیم میریم زندون.

    ساندانس:‏ من قبلا اونجا بودم.

    بوچ: ما میجنگیم - اونا همونجا وایسادن و میخوان ما رو از گرسنگی بکشن. با بریم بیرون و ما رو با تیر بزنن. ممکنه هم سنگا بریزه رو سرمونو.یاه.

    ساندانس: میتونن خودشونو  به ما تسلیم بکنن که من زیاد روش حساب نمی کنم !!!



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Valkyrie نقد
    نیکلاس کیج . Nicolas Cage
    تازه ترین گاف های تلویزیونی
    آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
    درخواست عکس بازیگر
    تام هنکس . TOM HANKS
    جیمز دین . James Dean
    طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
    رابرت ردفورد . Robert Redford
    جک نیکلسون . Jack Nicholson
    پل نیومن . Paul newman
    عکس تمام بازیگران قدیمی

    Desigened By Parsiblog.com