سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم و سینما
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 70946 بازدید
    - امروز: 9 بازدید
    - دیروز: 4 بازدید

  • درباره من
  • فیلم و سینما
    پوریا نوابی
    من در این دنیا فقط به خدا اعتقاد دارم و فقط به او اعتماد دارم و از نیمرو هایی که درست میکنم لذت میبرم و در این دنیا به هیچ چیز چز خدا اهمیت نمی دهم !!!

  • لوگوی وبلاگ
  • فیلم و سینما

  • دوستان من
  • پوست کلف

  • اشتراک
  •  

  • دسته بندی یادداشت ها
  • Movie[11] . بازیگر[11] . Cinema[10] . سینما[10] . فیلم[10] . Actors[7] . Actor[4] . Actors picture . Anthony Hopkins . نجات سرباز رایان . نیکلاس کیج . وودی آلن . film . hitler . Jack Nicholson . James Dean . پل نیومن . تام هنکس . جدید ترین گاف های تلویزیونی . جیمر دین . جک نیکلسون . درخواست عکس بازیگر . رابرت ردفورد . Nicolas Cage . Paul Newman . Robert Redford . TOM HANKS . Valkyrie . Woody Allen . آنتونی هاپکینز .

  • موسیقی وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
  • پوریا نوابی جمعه 87/8/17 ساعت 1:24 صبح
  • طنز های شفاهی  وودی آلن(Woody Allen).


     


    1.شما میتوانید تا صد سالگی زندگی کنید البته اگر از چیز هایی که باعث میشود تا 100 سالگی زندگی کنید دست بر دارید.


    2.به نظر میرسد آدمهای دنیا به 2 دسته تقسیم میشوند : آدم های خوب و بد ؛ آدمهای خوب بهتر می خوابند ، در حالی که آدم های بد از ساعات بیداری بیشتر لذت میبرند.


    3.تنها تاسف من در زندگی این است که چرا کسی دیگر نیستم!


    4.پول بهتر از فقر هست . . . فقط بخاطر مسائل مالی‏!


    5.متاسفانه زندگی از هنر تقلید نمیکند ، از چیز های بد تلوزیون تقلید می کند!


    6.روش سریع مطالعه را یاد گرفتم و با استفاده از آن کتاب جنگ و صلح را در عرض 20 دقیقه خوندم !! ؛ آن کتاب در مورد روسیه بود.



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Valkyrie نقد
    نیکلاس کیج . Nicolas Cage
    تازه ترین گاف های تلویزیونی
    آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
    درخواست عکس بازیگر
    تام هنکس . TOM HANKS
    جیمز دین . James Dean
    طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
    رابرت ردفورد . Robert Redford
    جک نیکلسون . Jack Nicholson
    پل نیومن . Paul newman
    عکس تمام بازیگران قدیمی

    Desigened By Parsiblog.com