سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم و سینما
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 70943 بازدید
    - امروز: 6 بازدید
    - دیروز: 4 بازدید

  • درباره من
  • فیلم و سینما
    پوریا نوابی
    من در این دنیا فقط به خدا اعتقاد دارم و فقط به او اعتماد دارم و از نیمرو هایی که درست میکنم لذت میبرم و در این دنیا به هیچ چیز چز خدا اهمیت نمی دهم !!!

  • لوگوی وبلاگ
  • فیلم و سینما

  • دوستان من
  • پوست کلف

  • اشتراک
  •  

  • دسته بندی یادداشت ها
  • Movie[11] . بازیگر[11] . Cinema[10] . سینما[10] . فیلم[10] . Actors[7] . Actor[4] . Actors picture . Anthony Hopkins . نجات سرباز رایان . نیکلاس کیج . وودی آلن . film . hitler . Jack Nicholson . James Dean . پل نیومن . تام هنکس . جدید ترین گاف های تلویزیونی . جیمر دین . جک نیکلسون . درخواست عکس بازیگر . رابرت ردفورد . Nicolas Cage . Paul Newman . Robert Redford . TOM HANKS . Valkyrie . Woody Allen . آنتونی هاپکینز .

  • موسیقی وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
  • پوریا نوابی جمعه 87/9/29 ساعت 3:37 عصر
  • میتونی باهاش ناهار بخوری

    به شرطی که ناهارش نباشی!!!

     

    Anthony Hopkins

     

    بعضی بازیگر ها زاده میشوند که یک نقش را بازی کنند . درباره ی آنتونی هاپکینز باید بگم کهاین نقش هانیبال لکتر ^سکوت بره ها^ بود.

    پیش از بازی در این نقش ، هاپکینز کلی نقش نسبتا مهم در فیلم های دیگر بازی کرده بود ، اما درود بر کسی که شرارت مودب موجود در پس چهره ی این بازیگر را کشف کرد و نجاتش داد. این شرارت را که آشکار کرد ، او را به لقب ««سر»» مفتخر کردند : سر آنتونی هاپکینز!!

    __________________________________________________

    فیلم های مهم :(1.شیر در زمستان 2.جاگزنات 3.مرد فیل نما 4.سکوت بره ها 5.باز مانده روز 6.هاواردز اند 7.نیکسون 8.نقاب زورو 9.هانیبال 10.ازدهای سرخ)

    __________________________________________________

    این دیالوگ ها فراموشتان نمی شود

    ------------------

    1. ریچارد تی نیکسون (نقش اش در فیلم نیکسون):همیشه یادتون باشه ; بقیه ممکن است از شما متنفر باشند . ولی کسی که از شما نفرت داره موفق نمیشه ، مگه این که شما هم از اون نفرت پیدا کنید و به این ترتیب این شما هستید که شکست خوردین.

    ------------------

    2.ریچارد تی نیکسون ( رو به تصویر کندی ): وقتی به نگاه میکنن اون چیزی که میخواهن باشند رو میبینند ولی وقتی به من نگاه میکنند اون چیزی که واقعا هستند جلوی چشاشون میآد.

    ------------------

    ریچارد تی نیکسون ( یک روز ÷س از مرگ کندی ): شرط میبندم اگه من رئیس جمهور بودم ، اونا مجبور نمی شدند منو بکشند!!

    ------------------

    هانیبال لکتر ( نقش اش در سکوت بره ها ): یک نفر سعی کرد من رو آزمایش کنه. جگرش رو با کمی لوبیا و یک نوشیدنی ایتالیایی اعلا نوش جان کردم !!!!

    ____________________________________________________

    بعید است بدانید (نقاش و پیانیست) بسیار ماهری است.!.

    ____________________________________________________

    خودش گفته است :

    1. { در مورد هانیبال لکتر }: به نظرم آدم جالبی است که میتونی باهاش ناهار بخوری به شرطی که ناهارش نباشی!!!

     

     

    -----------------------

    2.همیشه خواستم ثروتمند و مشهور شوم... " هنر و حرفه ای بودن چندان برای من ارزشی ندارد.

    اهمیت ثروت و شهرت خیلی بیشتر است !

     

    فیلم سکوت بره ها

    در مراسم اسکار هم میخواد آدم بخوره !!



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Valkyrie نقد
    نیکلاس کیج . Nicolas Cage
    تازه ترین گاف های تلویزیونی
    آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
    درخواست عکس بازیگر
    تام هنکس . TOM HANKS
    جیمز دین . James Dean
    طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
    رابرت ردفورد . Robert Redford
    جک نیکلسون . Jack Nicholson
    پل نیومن . Paul newman
    عکس تمام بازیگران قدیمی

    Desigened By Parsiblog.com