سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فیلم و سینما
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 71037 بازدید
    - امروز: 7 بازدید
    - دیروز: 3 بازدید

  • درباره من
  • فیلم و سینما
    پوریا نوابی
    من در این دنیا فقط به خدا اعتقاد دارم و فقط به او اعتماد دارم و از نیمرو هایی که درست میکنم لذت میبرم و در این دنیا به هیچ چیز چز خدا اهمیت نمی دهم !!!

  • لوگوی وبلاگ
  • فیلم و سینما

  • دوستان من
  • پوست کلف

  • اشتراک
  •  

  • دسته بندی یادداشت ها
  • Movie[11] . بازیگر[11] . Cinema[10] . سینما[10] . فیلم[10] . Actors[7] . Actor[4] . Actors picture . Anthony Hopkins . نجات سرباز رایان . نیکلاس کیج . وودی آلن . film . hitler . Jack Nicholson . James Dean . پل نیومن . تام هنکس . جدید ترین گاف های تلویزیونی . جیمر دین . جک نیکلسون . درخواست عکس بازیگر . رابرت ردفورد . Nicolas Cage . Paul Newman . Robert Redford . TOM HANKS . Valkyrie . Woody Allen . آنتونی هاپکینز .

  • موسیقی وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? پل نیومن . Paul newman
  • پوریا نوابی چهارشنبه 87/8/15 ساعت 1:6 صبح
  • جوابت اینه خدا جون؟!           PAUL NEWMAN

    پل نیومن در نمایی از لوک خوش دست

     

    1925 - 2008

    محبوب قلب ها پول نیومن بر خلاف میل باطنیش ، محبوب قلب ها شد. کمپانی وارنر در ابتدا نقش های رمانتیک را به او میدای ولی او به دنبال نقش های غیر متعارف و چالش برانگیز بود او تلاشش علاوه بر بازی خوب این بود که میخواست فیلم هایش پرفروش شود همینطور که خود می گفت: (فقط می خواهم به عنوان کسی از من یاد شود که سعی خودش را کرد.)

    نصیحتش:(سعی کن بر غنای زندگی ات به عنوان کسی بیفزایی که باج نمیدهد و در برابر سختی ها جا نمی زند)

    __________________________________________

    فیلم های مهم‏:‏( 1.تیر انداز جپ دست 2.تابستان گرم و طولانی 3.گربه روی شیروانی داغ 4.تیغ زن 5.بیلیارد باز 6.پرنده ی شیرین جوانی 7.هاد 8.مرد / آمبره 9.لوک خوش دست 10.بوچ کسیدی و ساندانس کید 11.نیش 12.رای 13.رنگ پول 14.جاده ای بسوی پردیشن).

    __________________________________________ 

    قوم و خویش هایی که میشناسید:( همسرش جوآن وودوارد)

    __________________________________________

    در باره اش گفته اند‏:( #رابرت رد فورد: پل مثل تنه ی یک آذرخش جذاب است 

    #با پل شام خوردیم . داشتیم بر میگشتیم خانه و داشتم فکر می کردم الان پل 60 یا 61 سنشه. خوش تیپ ، پولدار ، عاشق زن اش است. هر وقت دلش خواهد فیلم بازی میکند و از 20 سالگی اش تغییری نکرده است .: وقتی رسیدم خونه میخواستم خودمو بکشم‏:.«رابرت ردفورد»)

    __________________________________________

    این دیالوگ ها فراموشتان نمی شود . 

    #(بوچ کسیدی و ساندانس کید توی شرایط ناجوری گیر افتاده اند. همه جا محاصره شده ودر هر شرایطی تکه پاره خواهند شد.)

    بوچ :‏یه دقیقه صبر کن . لفورس « اسم یک دشمن قدیمی » رو که بین اونا ندیدی؟

    ساندانس :‏لفورس ؟‏نه چرا؟

    بوچ :‏خدا رو شکر . یه لحظه فکر کردم تو دردسر اوفتادیم.|

    ---------

    #(هنگام فرار از دست قانون و در یک شرایط خطرناک)

    ساندانس: اون دفعه که من و تو و اتا یه تابستون برای تعطیلات رفتیم دنور یادت میاد؟

    بوچ: خوشحالم که اون مسئله رو پیش کشیدی کید . اون موضوع مهمیه که موقعیتمونو نشون میده.

    ساندانس: شبی که رفتیم شرط بندی یادت میاد؟

    بوچ: ما تو هتل شام خوردیم. اتا رست بیف خورد و من جوجه خوردم و اگه یادم بیاد تو چو خوردی خیلی خوش و خرم میمیرم

    عکس پل نیومن و رابرت رد فورد ( 2 زوج سینمایی‏)‏ در نمایی از بوچ کسیدی و ساندانس کید



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Valkyrie نقد
    نیکلاس کیج . Nicolas Cage
    تازه ترین گاف های تلویزیونی
    آنتونی هاپکینز . Anthony Hopkins
    درخواست عکس بازیگر
    تام هنکس . TOM HANKS
    جیمز دین . James Dean
    طنز های شفاهی وودی آلن(Woody Allen)
    رابرت ردفورد . Robert Redford
    جک نیکلسون . Jack Nicholson
    پل نیومن . Paul newman
    عکس تمام بازیگران قدیمی

    Desigened By Parsiblog.com